Warto rozważyć to rozwiązanie i wdrożyć je na swojej stronie.
Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
Podstawowym celem pozycjonowania jest osiągnięcie przez stronę wyższej pozycji w wynikach Google. Dzięki niej potencjalnym klientom jest łatwiej trafić na stronę, a ona sama staję się bardziej rozpoznawalna. Osoba zarządzająca stroną przywiązuje także większą uwagę do umieszczanych na stronie treści – są one dobierane bardziej skrupulatnie.
Większy ruch na stronie — więcej klientów
Pozycjonowanie w Google sprawia, że większa liczba osób trafia na stronę, wpisując odpowiednie słowa kluczowe w wyszukiwarkę. Większy ruch to także większe prawdopodobieństwo, że odwiedzający stronę zamieni się w klienta.
Pozycjonowanie w Google wymaga od strony konkretnych parametrów i rozwiązań wdrożonych na stronie. Poniżej najważniejsze czynniki, które wpływają na pozycję w Google.
Struktura strony
Budowa i struktura strony mają ogromny wpływ na pozycjonowanie. Kod powinien być zoptymalizowany. Struktura powinna obejmować liczne podstrony, których treści linkują do innych podstron strony. Duże znaczenie dla pozycjonowania ma także posiadanie wersji mobilnej strony.
Odniesienia zewnętrzne
Obok odniesień wewnętrznych, pozycjonowanie strony www poprawiają także linki zewnętrzne odnoszące się do tej strony. Świadczą one o wiarygodności i wartości strony.
Treści na stronie
Teksty na stronie internetowej powinny zawierać odpowiednie słowa kluczowe, które skierują na stronę.